Ροή Ειδήσεων:

Γιάννης Ντούμος: Έτσι απλά και ξεκάθαρα (Nick Gkimpis)

Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2016


Αφουγκραζόμενος την αγωνία των φιλάθλων του ιστορικού Πιερικού μας και με δεδομένη την αγάπη μου για το σωματείο το οποίο υπηρέτησα με πάθος, αποφάσισα πριν λίγες ημέρες να εκδηλώσω το ενδιαφέρον μου για την ανάληψη της διοίκησης του συλλόγου και την προσπάθεια μου να τον οδηγήσω εκεί όπου του αξίζει και ιστορικά ανήκει.

Για τον παραπάνω λόγο ανέθεσα στον δικηγόρο και παλαίμαχο ποδοσφαιριστή του Πιερικού κ. Καραφουλίδη να μεταφέρει στην σημερινή διοίκηση την πρότασή μου έτσι ώστε να υπάρξει μια ομαλή διαδοχή και αλλαγή σελίδας για τον σύλλογο.

Άλλωστε αυτή η διοίκηση είναι που κατά την ανάληψη των καθηκόντων της πριν λίγους μήνες είχε δεσμευτεί για την αποδοχή όποιας αξιόλογης και βιώσιμης πρότασης υπάρξει κατά την διάρκεια της θητείας τους.

Δυστυχώς με λύπη μου διαπιστώνω την προσπάθεια αποφυγής έστω και συζήτησης εκ μέρους του Δ.Σ. του συλλόγου και ειδικότερα του προέδρου κ. Σαραηλίδη ο οποίος εντέχνως αποφεύγει να απαντήσει στις οχλήσεις του κ. Καραφουλίδη.

Αυτό όμως που με απογοητεύει είναι η έλλειψη σεβασμού στην ιστορία αυτού του ταλαιπωρημένου συλλόγου από νεόκοπους παράγοντες οι οποίοι προσπαθούν να καπηλευτούν τον Πιερικό και το ειδικό του βάρος για προσωπικό όφελος, φιλοδοξίες και μικροσυμφέροντα.

Επειδή στη ζωή μου και ειδικά όταν πρόκειται για ό,τι αγαπώ υπήρξα ξεκάθαρος, δηλώνω δημόσια το ενδιαφέρον μου για την ανάληψη της διοίκησης του Πιερικού μας και καλώ τον κ. Σαραηλίδη έως τις 20-12-2016 να οδηγήσει το σύλλογο σε Γενική Συνέλευση στην οποία θα γνωστοποιήσω το ενδιαφέρον και το όραμά μου για τον Πιερικό και θα ζητήσω από τα μέλη να εγκρίνουν την ανάληψη της διοίκησης του Πιερικού μαζί με τους συνεργάτες μου.

Ελπίζω ο κ. Σαραηλίδης να καταλάβει την ευθύνη και την κρισιμότητα των στιγμών και να ανταποκριθεί στην πρότασή μου δίνοντας μου τη δυνατότητα να εκμεταλλευτώ προς όφελος του συλλόγου την μετεγγραφική περίοδο του Ιανουαρίου.

Έτσι απλά και ξεκάθαρα και με μοναδικό κίνητρο την αγάπη μου για τον Πιερικό.

Με σεβασμό και εκτίμηση
Γιάννης Ντούμος
Share this Article on :

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
© Copyright KateriniGoal - Nick Gkimpis 2011 - 2017 All Rights Reserved