Ροή Ειδήσεων:

Ευχαριστήρια επιστολή της Κατερίνας Νικολαΐδου

Τετάρτη 31 Αυγούστου 2016


Με την επιστροφή μου από το Ρίο στην Ελλάδα, κι ενώ τα φώτα των Ολυμπιακών Αγώνων αρχίζουν σιγά‐σιγά να σβήνουν, κάνοντας τον απολογισμό μιας μακροχρόνιας παρουσίας μου στα ελληνικά και διεθνή κωπηλατοδρόμια αισθάνομαι βαθύτατα την ανάγκη να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους εκείνους οι οποίοι, εκτιμώντας αυτά τα χρόνια τις συνεχείς προσπάθειές μου για να τιμήσω τα χρώματα της Πατρίδας μας, στάθηκαν στο πλευρό μου συμπαραστάτες και αρωγοί.

Χωρίς τη δική τους στήριξη θα ήταν αδύνατη η συμπερίληψη του ονόματός μου σε εκείνα των νικητών στα Ευρωπαϊκά και στα Παγκόσμια Πρωταθλήματα μέχρι χθες, των ολυμπιονικών σήμερα.

Αντιπαρέρχομαι, χωρίς να παραλείπω, τις αυτονόητες ευχαριστίες μου στους δικούς μου ανθρώπους, την οικογένειά μου, τους προπονητές μου, το Σύλλογό μου, την Κωπηλατική μας Ομοσπονδία˙ θέλω όμως να εκφράσω δημόσια την ευγνωμοσύνη μου προς:

Την Εθνική Τράπεζα, που υποστήριξε την πορεία της Εθνικής μας Ομάδας Κωπηλασίας προς τη Βραζιλία.

Την Ευρωπαϊκή Πίστη και την Ολυμπία Οδό που συνέβαλαν στη βελτίωση των
συνθηκών της προετοιμασίας μου.

Το Δήμο Κατερίνης και την Αντιπεριφέρεια Πιερίας που παρείχαν στο Σύλλογό μου τα μέσα για τις καθημερινές μας προπονήσεις.

Το Ίδρυμα Λεβέντη για τη χορήγηση υποτροφίας.

Να ευχαριστήσω ακόμη:

Τις εταιρίες NIKE‐Europe και GARMIN για την παροχή αθλητικού υλικού.

Το φυσιοθεραπευτήριο Physiokaterini για τις πολύτιμες υπηρεσίες που μου παρείχε. Θέλω να τους διαβεβαιώσω όλους πως, ΚΑΙ με τη δική τους βοήθεια, θα συνεχίσω την επίπονη προσπάθειά μου για να μπορώ να τιμώ τα εθνικά μας χρώματα στους διεθνείς στίβους.

Share this Article on :

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
© Copyright KateriniGoal - Nick Gkimpis 2011 - 2017 All Rights Reserved