Ροή Ειδήσεων:

Η Μαρία Παλαμά απο τις Πιερίδες Μούσες στον Σεπολιακό!

Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2015

Μαρία Παλαμά: Ένα άλμα πραγματοποιήθηκε αυτές τις μέρες στην ποδοσφαιρική μου ζωή.

Το όνειρό μου να παίξω ποδόσφαιρο σε μια ομάδα της Α' εθνικής έγινε πραγματικότητα.

Η μεταγραφή μου από τις Πιερίδες Μούσες Κατερίνης στον ΣΕΠΟΛΙΑΚΟ ΠΑΡΝΗΘΑΣ είναι ό,τι καλύτερο μου έχει συμβεί στην μικρή λόγο ηλικίας (είμαι μόλις 15 ετών) πορείας μου στον χώρο του ποδοσφαίρου.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους προπονητές και την διοίκηση των Πιερίδων Μουσών καθώς και την κυρία Ζακοβά Παναγιώτα για την σημαντικότατη βοήθεια που μου έχουν προσφέρει όλα αυτά τα χρόνια. 
Επίσης θέλω να ευχαριστήσω την διοίκηση και κυρίως τον προπονητή της νέας μου ομάδας, κύριο ΛΑΜΠΡΑΚΟ ΝΙΚΟΛΑΟ για την πραγματοποίηση της μεταγραφής αυτής. 

Αισθάνομαι ότι είμαι μέλος μιας μεγάλης οικογένειας, αυτής του ΣΕΠΟΛΙΑΚΟΥ εξαιτίας της θερμής αποδοχής που έλαβα από τις συμπαίκτριες και τον προπονητή μου κάνοντάς με να νιώσω πως είμαι μέλος αυτής της οικογένειας ( ομάδας) χρόνια. 

Θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό ώστε να καθιερωθώ στην ομάδα αλλά και να την βοηθήσω να πετύχει τους στόχους της.
Share this Article on :

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
© Copyright KateriniGoal - Nick Gkimpis 2011 - 2017 All Rights Reserved