Ροή Ειδήσεων:

ZORAN BELOSEVIC: Τιμή μου να έχω προπονητή τον μεγάλο δάσκαλο Ντούσαν Μιτόσεβιτς".

Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013

H ΠΑΕ ΠΙΕΡΙΚΟΣ ανακοινώνει την απόκτηση του Σέρβου ποδοσφαιριστή ZORAN BELOSEVIC. O BELOSVIC έχει γεννηθεί στις 20/06/1983 και θα φοράει την φανέλα του ΠΙΕΡΙΚΟΥ για τον επόμενο 1 χρόνο. Ο BELOSEVIC έχει αγωνιστεί στην ΝΤΙΝΑΜΟ ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙΟΥ ,ΤΙΜΙΣΟΑΡΑ  ΣΛΑΒΙΑ ΣΟΦΙΑΣ ενώ από το 2008-2012 αγωνιζόταν στην FK SARAJEVO με 148 συμμετοχές και 14 γκολ επίσης  υπήρξε διεθνής με την εθνική ομάδα της Σερβίας U21.Σε δηλώσεις του μετά την υπογραφή του συμβολαίου του τόνισε:" Είναι μεγάλη τιμή για μένα να αγωνιστώ στον ΠΙΕΡΙΚΟ έχω μάθει τα καλύτερα για την ομάδα και  την μεγάλη ιστορία της. Ευχαριστώ τον πρόεδρο για την εμπιστοσύνη που μου έχει δείξει. Τιμή μου να έχω προπονητή τον μεγάλο δάσκαλο Ντούσαν Μιτόσεβιτς".
Share this Article on :

Δεν υπάρχουν σχόλια:

 
© Copyright KateriniGoal - Nick Gkimpis 2011 - 2017 All Rights Reserved